mandag 10. desember 2012

Snart Jul !!


Da er jeg rett innom igjen. Har kommet oss godt i orden og vi kan få slappet av litt nå i julestria. Når vi kjøper et gammelt hus med en så stor eiendom så blir en vel aldri ferdig.
Men ser frem til nå når julen er over og vi går lysere tider i møte, og vi kan være mye mer ute, gleder meg utrolig mye til det.
SÅ håper jeg at alle er snill med hverandre og tar vare på hverandre i stedet for å såre så mye at hele jul og nytt år går i kjelleren. Det er nok dessverre en del av disse menneskene som sårer og skuffer år etter år, dag etter dag, men håper at de får seg en tankevekker,  istedenfor å være så kyniske og ond med andre.
Hvis en opplever sånne ting så kan en jo prøve å få støtte de som setter pris på deg. Det er mange som trenger deg.

Kjenner jeg blir så skuffet når jeg får vite om mennesker så ikke kan ta bedre vare på hverandre en det de gjør, de som ikke klarer det, får vi håpe at de får ballen rett i retur. Jeg VET, at i morra kan det være for seint.


Håper at de som er kyniske og hard får noe å tenke på, dere andre som bare er godhetene selv, ønsker dere en fanstastisk fredfull jul og et godt nyttår

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar