søndag 18. mars 2012

Ut i naturen og nyte den

 Har hatt noen fantastiske turer ut i naturen og ut til havet. Fine turområder og mye fint å se hvis vi beveger oss litt. Og guttene var i strålende humør og klatret til topps der det var mulig å klatre til topps.


Inngangsporten til Hagland

Utsikt fra Alvanuten og innover mot Skjold.

Her var vi på Alvanuten, en fin tur men kanskje litt hard for meg som akkurat var nyoperert

Her studerer hele gjengen en nydelig utsikt.

Nydelige svaner som lå å duppet i fjæresteinene.
"så må jeg gjøre meg litt til"  sånn at det er noen små som blir livredd meg, bare freser litt....;)



Petter tar seg en hvilepause 


 Hjeeelp, her var det glatt og jeg med nyoperert fot, dette var ikke noe bra, men det gikk faktisk over all forventning og vi hadde en fantastisk tur til Hagland
 Petter har funnet seg en bunkers og de to andre guttene har forsvunnet over alle høyder.
 Solen på Hagland, Ravna Floke.


Her har vi vært en kjapp tur i Bergen og Holsnøy i 50 års dag, besøkte min søster på vei hjem og dette nydelige været og utsikten fra terrassen deres. Fantastisk. Dette er utsikt mot Askøy broen.



Og i dag fant vi denne flotte skapningen nede i fjæresteinene i karmsundet.

Helt fantastisk flotte skapninger.





Her er det glattis, så ikke så lett å holde seg på beina, i bakgrunnen ser 

du ravnafloke


Og til slutt en liten akt av brødrene Ylvis
Leeeeer!!!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar