søndag 11. mars 2012

Hobby aktiviteter


Detter er noe av det jeg holder på med på fritiden, må ha noe og henge fingrene i, og dette er min avkobling. Hvis det er noen som ønsker noe av strikk eller heklet gensere, duker eller andre ting så er det bare til å gi en lyd. Jeg kan hekle/strikke på bestilling.

Hvit heklet tunika/kjole i hvitt

 Babysett i mosegrønn og hvitt
 Babysett i turkis og hvitt
Heklet tunika i grått

Dette er en heklet tunika i svart

Her er en heklet genser i brunt

En grå shorts i ull, helt enkel, strikket

Stikket ull genser i grått

Strikket ullgenser i sort

En heklet skjønn engel

En barne ski genser, falt virkelig i smak hos min nevø

3 kommentarer:

  1. oi,oi,oi så mye flott du har strikket. Likte veldig godt babysettene...aldeles nydelig. Den hekla tunikaen var råflott.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, jeg liker godt å holde på med noe, så det kommer nok mere... jeg selger gjerne noe, og kan gjøre håndarbeid på bestilling...;)

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å strikke og hekle... Kjempe flott. Likte veldig tunikaen. Har du en oppskrift å dele på den?

    SvarSlett