fredag 30. desember 2011

NYTT ÅR, 2012







Vær stille. . . Hør. . . Det banker på døren. . .
Er det det nye året som vil inn? Vi lar det vente litt… Tenker tillbake på året som var… Alt godt tar vi med oss. Og det som ikke ble så bra, det lærte vi noe av.
Så før du åpner døren, nyt årets siste dag.. Siden kan du hilse det nye velkommen inn. Ha det godt og ta vare på deg selv og de du har rundt deg! GODT NYTT ÅR!


*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.˜”*°•. GODT NYTTÅR!! *˜”*°•..•°*”˜ .•°*”˜ * * ˜”*°•. ˜”*°•.


Dette er sant, og vi velger selv hva vi ønsker å ta med oss videre inn i det nye året. Noe kommer alltid til å være der men livet må gå videre og vi må gjøre det beste ut av det...
Har fått mange skuffelser i året som har gått, men håper på at jeg har lært noe av det og at jeg ikke lar meg skuffe igjen.
Vennskap er vanskelig, hvem kan vi stole på, og hvem ER vennene dine. En kan prøve å fortelle om ditt eget liv og dine opplevelser, så merker du hvem som viser seg til å være en lytter eller bare lukker ørene. Hvem som velger å dolke deg i ryggen. Min far sa alltid når jeg snakket om "MINE venner", du kan prøve å dele penger med de, så ser du hvor gode venner du har.
En tror en har gode venner, og plutselig så viser det seg at de ikke var GODE venner lenger, for de velger løsninger som ikke er til å forstå seg på, en kan prøve å snu situasjoner på hodet og se om en kunne tenke seg en slik opplevelse selv. Det er eneste måten å finne ut hvordan man kan såre andre. 


Men men, jeg sier bare en gang til, velg dine venner med omhu, da kan det hende du finner gode venner som velger å ta vare på deg uansett hvilken situasjon en måtte komme i.


Er litt ryster over dagens samfunn, har blitt utrolig kynisk, for meg er det helt uforståelig. Trodde en skulle ta vare på familie, kjære og nære, men det er visst ikke slik det er. Tror jeg må legge om litt hvis jeg skal klare å holde meg oppegående, er nok for gammeldags jeg. Har blitt lært høflighet, respekt og ta vare på hverandre, men det er visst ikke slik det er i dag. Har nok glippet litt.


Men nå skal vi inn i 2012, det er bare noen timer til, så da får vi starte med ny giv, og lære av feilene vi har gjort, det er det som gjør oss sterke. (men som en venninne sa, hva skal vi med det????? får ikke brukt for det en annen gang allikevel.)


Men uansett, alle må ha et *GODT NYTTÅR*, prøv å ta vare på hverandre. Takk for det gamle.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar