lørdag 3. september 2011

Min Hobby

Dett er en av mine siste duker, men hekler og strikker hele tiden, så det kommer mer...;)


Jeg har en del håndarbeid som hobby. Hekler og strikker barnetøy, hekler luer, toalettvesker. Lager også en del smykker, legger de ut på siden slik at hvis det er noen som er interesert i kjøpe noe så er det bare til å ta kontakt, så skal jeg prøve å ordne dette så langt det lar seg gjøre.
Jeg elsker å holde på med slike ting og det kommer nok mye mer etterhvert


Bikini for de som liker de heklet, de er ganske lekker.

.

Toalettveske som er grei å ha med på bilferier, en kan ha sjampo, balsam og slike ting, tannkoster, tannkrem, bare fantasien som stopper.


Armbånd                              
                      Lue

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar